Tuesday, October 26, 2010

Spesies Lalang

Aku sangat-sangat tak faham...macam mana ada manusia macam ni boleh hidup?jenis suka ikut orang..jadi lalang...orang buat apa...semua nak ikut...bukan buat untuk diri sendiri...tapi sebab tak boleh tengok orang lain lebih....

Niat kau bagus...tapi tak payah la setiap apa yang aku buat kau nak ikut...cari kerja sendiri boleh tak?tak payah la se obvious aku baru mula buat nota bab 8 and tiba-tiba kau dah habis buat nota bab 8....and letak atas katil kau...terus konon-konon nak study bab 8..motif??aku TAK NAK compete dengan kau!aku tak nak compete dengan siapa-siapa...aku nak buat yang terbaik untuk diri aku je...untuk mak ayah aku...tolong pergi jauh-jauh dari hidup aku boleh tak?aku rimasssssssss!!!!!!

GO AWAY!!!!!!!

No comments:

Post a Comment