Tuesday, February 16, 2010

wangi sampai mahu muntah.....


korang pernah tak tibe-tibe nak muntah sebab bau yang wangi?ke aku sorang je camtu eh....hahaa


1.tadi basuh baju..letak banyak-banyak softlan...kasi abis...dah tinggal sikit pun...bila nak sidai...aku nak muntah sebab bau wangi sangat...hehe..

2.hari ni panasnye melampau....mencari getah rambut yang aku letak kat shower gel aku...nak ikat rambut...wangi sangat getah ni...lagi sekali nak muntah...haih..

aku mabuk sebab pregnant ke ape ni???hahaha..GILA...duit takde gatai nak verangan kawin pastu pregnant..haha


ohhh..tapi memang dulu kecik-kecik aku tak tahan bau perfume...umur 7 tahun camtu...pakcik aku pegi sembur perfume kat baju aku....tah perfume ape...sudahnya aku muntah...tak sampai 5 minit pn...mungkin sebab perfume untuk lelaki kot...pakcik aku ni pun satu kan...

bertahun jugak aku nak percaya balik pada perfume...sebab fobia...serius! sebab tu kalau beli perfume aku hati-hati membau...n pastikan bau perfume tu tak buat aku muntah di kemudian hari....



body shop sparkling apple yang belum buat aku muntah



so far bau ni okay...try la...mampu beli body shop je la...elizabeth arden,dkny ke hape sume tu...tunggu keje gaji riban riban...


satu lagi....aku paling tak tahan bau enchanteur....



bau sebelum kena peluh pun aku tak tahan....ini kan bau selepas kena peluh....boleh pengsan...! entah la kenapa....

3 comments:

  1. gossip: ade sorang kwan kau pakai set enchanteur ni....bau die pkaia cmpur peluh..aku rse nk muntah!

    ReplyDelete
  2. hahahhaa.housemate aku dulu lagi la.tak pakai deodorant.bao peloh.aku jd kurus masa tuh sbb tak larat makan.24 jam die ade ngn aku.

    ReplyDelete
  3. wunny lupe nak sign in...February 17, 2010 at 12:48 AM

    adij: sape weh?ym segera...hahaha..tp mmg bau echanteur ni terok..tah sape la pakai wangi sentiasa.aku rase xde kot...hehheh
    afni:hahaha...gile...dh beso2 xpakai deodorant...sian kamu afni..xpe..penderitaan dh berakhir...

    ReplyDelete