Tuesday, February 23, 2010

Pelajaran Hidup...bab 3

Mungkin tinggal sebulan beberapa hari saje lagi saya akan ada di melaka ni...saya dapat rasa kehadiran saya tak diundang sangat sebenarnya....hmpphh..(walaupun saya bayar semua sewa & bil) tapi mungkin sebab saya menyempit di sini...

syukur saya tak sedar hal ni dari awal..jadi saya tak la tension fikirkan hal ni untuk sebulan dua yang lepas...saya betul-betul fikir saya bukan lah masalahnya sebelum ni...tapi..rupa-rupanya memang saya!

salahkan saya yang memang lurus bendul dari dulu...tak peka dengan orang yang saya sangka takkan berkira dengan saya...saya memang sedang belajar satu lagi pelajaran dalam hidup....

sekarang saya betul-betul sedang buat bodoh tentang apa je yang berlaku....buat-buat tak faham..buat-buat gembira...buat-buat ramah bercerita...segalanya buat-buat...haih...

patut la ayah beria-ria suruh saya praktikal di ipoh...ayah dah dapat rasa...mungkin...atau ayah nak suruh saya menabung duit elaun?hehehhe


apa-apa pun...esok saya nak pegi ofis mintak surat kebenaran praktikal....hujung minggu ni siapkan segala-galanya....hari isnin nati saya pos pada ayah...

mak...tunggu kite balik....

5 comments:

  1. ala, sedih lak aku dengor cite kamu ni wanie.Y dear? tell us.jgn sedih2.kwn2mu sentiasa di sisi.

    ReplyDelete
  2. xpe2..ko lek je..kt klas ko x menyepit pn..hee~~
    tgl bp ari je g...bwk2 besabo...

    ReplyDelete
  3. kay dee: kamu sudah tahu...
    afni: nati aku ceritakan...huhu
    azri:hehhehe..ye la..sedih plak nk tggal korg sume...huhu

    ReplyDelete
  4. huhu.. wani..aku cam phm je perasaan ko..
    sbb tu aku duk sorg2 je skang ni..
    suka ati nk dgr lagu kuat2 ke, sepahkan umah ke, bazir letrik ke, bazir air ke, xde sape nk komplen..

    xpe wani...kuatkan ati..

    ReplyDelete