Tuesday, October 6, 2009

MOOD MENGIKUT CUACA

Ini 1 benda yang aku perasan dr dlu lagi....mood aku mmg ikut cuaca...org len mcm tu gak ke...aku xtau la plak...

Tapi kalo mendung....mmg aku akan jadi mcm slowwww melowww...sme bende malas nk wat...idung pn mula la nk sroott sreettt...mata mcm nk kena tongkat ngan mancis..mendung mcam pertengahan antara panas n ujan....tu yang wat streess..seyes...mgkin sbb aku xsuke berada dlm keadaan pertengahan antara sesuatu keadaan,bende,orang...ape saje....

Kalo panas plak..time ni lg wat aku tension....kalo nk jalan ke kelas bleh kate jauh la jgk...tp kena bersyukur kalo nk banding ngan bdk2 fac len...bdk yg nek bus...kan?tp still kena mendaki bukit...tonggek2 bontot...kalo hari panas mmg aku akan marah2 diri aku sendri...sbb lambat sgt berjalan...masalahnye xbleh cpat ok...sbb panas...tp tetap nk salahkan diri sendri..mmg aku hangin...aku dh wangi2....takat dlm keta je...dtg class mcm baru pas bersukan.

Owhhh...lg stress kalo tibe kat fac lif plak lembab...ramai org tggu dpn lif.. yg panas bertambah panas...masuk lif lg la panas..haih..mmg berbakul2 dh aku marah....ye..aku mmg sorg yg ske marah...tp aku marah sndiri2..aku jarang marah org len...aku moody sorg2...kalo aku diam...jwb nk xnk tu sile jauhkan diri....tp aku cpt sejukk...konklusi nye...HAZWANI CEPAT MARAH N CEPAT REDA MARAHNYE...

Kalo ujan...aku plg ske hujan...sejuk...tenang...nk study pn beshh je...sbb sjuk...ade angin2...terbaik lah...g class kalo ujan pn aku sggup...sbb bestkan...pkai pyung time ujan..sukeee....



No comments:

Post a Comment