Monday, October 26, 2009

CERITA KONVO

Oleh kerana ade mase terluang mari cerita pasal konvo plak...

19 Oktober 2009....

Hari konvokesyen yang sgt bermakna...setelah bertungkus lumus habiskan diploma...dlu mase maseh lagi amik diploma...n mase stress sbb fail...and kena extend sem...asik terfikir2...kalo dapat abiskan diploma ni...nati mesti hari konvo akan nangis berbaldi-baldi sbb xsangka akhirnye leh gak biskan diploma dengan jayanya & dengan sgala susah payah.. lagu we are the champion...my friend....(ntah la tajuk ape..sape nyanyi) dh berlagu2 dlm pale...smbil nangis tadah dlm baldi...adelah sgt drama kan... =p

sbb sbnarnya aku tak seswai ngan kos ni....i mean...sbnrnye x mampu...xpandai math...tp amik electrical engineering adalah kesalahan besar kan???tp gagahkan jugak...haa..cmtu la...
now masih amik degree in electrical eng....salah besar lagi kan???tp apakan daya...ayahanda mahu saya teruskan lagi...n aku percaye...dengan restu ayah n mak....msti leh berjaye..kalo aku mik kos len n drg xstuju..kan dh len cite tu...

Oleh itu...mari tgk gmbr...




muka yang konon akan nangis berbaldi-baldi mase konvo..



lapar gile..kuar dewan tros melantak..

.
ayah,mak,me,opah n atok....


abaikan budak senget seblah aku tu....aku nk tunjuk baju konvo..disebalik jubah...ehehe




ok..nak upload gmbr lgi..tp tah pehal plak lmbt sgt nk upload...td ok je...aku ni bukan yg ske bersabar...jadinye nati je la aku upload gmbr 2 lain n gmbr bunga2an yg aku dpt time konvo....sbb sme special..so..kena ltak...di len entry la tapi....

daaa...



2 comments:

  1. wani, aku dulu pas dip rasa malas gila nak continue.

    tp sama mcm hg aku continue sbb kena paksa. haha.

    tp betul lama2 baru aku tau byk hikmah aku sambung ni.

    p/s : course marketable.ok la tu kan? :)

    ReplyDelete
  2. tu la kan...mak aku pn bising..takat ade diploma.gaji bukan byk mane pun...nati dh sonok pgang duit..nk kwin plak..haha...tros xde hati nk smbung...ehehe..huii..tp aku harap sgt aku leh biskan degree ni...mari kite menuju ke arah kejayaan jepp....theeee~~~~

    ReplyDelete