Sunday, February 27, 2011

Lelaki bajet hot!

Adil ke bagi seorang lelaki mempermain-mainkan perasaan perempuan hanya sebab dia adalah golongan minoriti dalam kelas,jadi dia so called 'hot'?keji ok...

Cerita pasal lelaki bajet hot ni dah seratus lapan ploh juta kali aku dengar dari kawan aku..and frankly speaking,i'm kind of boringggg to hear latest news about this boy.seriously boring!

Okay,agak harsh sikit bunyinya...tapi aku rasa this boy tak sedar diri sebab,dah la kau tu rupa pun tak hensem (ni semua orang pn akui ok.bukan nak pertikai ciptaan ALLAH..tapi,tau tak ini luahan tak puas hati aku!) tapi bajet semua girls dalam kelas ni nak kan kau?oh,pleaaaaseeee....Bukan nak kata yang hensem je boleh buat perangai kasanova ni,tapi memang la selalunya yang hensem la buat perangai kasanova kan?sebab dia rasa diri dia boleh dapat ramai perempuan...but this one,adekah dia rasa diri dia pun hensem?

Hensem ke tidak,yang penting perangai tu elok sikit boleh tak?kesian kawan-kawan aku..3 perempuan ni aku syak sebenarnya semua suka budak ni...tapi still kawan rapat..as if masing-masing tak tau apa yang sedang berlaku...telenovela! belajar boleh tak?put aside benda-benda merepek ni...


p/s: letih kalau orang mintak pendapat kita untuk selesaikan masalah,bila dah bagi masih tak ada perubahan.masih lagi bitau masalah yang sama.masih lagi ikut kepala sendiri.habis,yang kau pegi mintak pendapat aku tu kenapa labu???

1 comment: